דפים

יום שבת, 10 ביולי 2010

Telecoms GWN

לשאלות נפוצות:

אז אין שום עלות להצטרף, ללא אותיות קטנות או טריקיים. אני יכול להצטרף בחינם ולבצע הזמנות מיידיות,ולהרוויח כאשר מישהו ברשת שלי מבצע רכישה?

זה נכון.

הרשת שלי הוא לעומק 10 רמות, רשימה של חברים ללא הגבלה על כל רמה?

כן!

איו לי שום חובות על החלק שלי לא תשלום כל שהוא,התחייבות עתדיות וכדומה?

נכון מאד!

חברים יכולים באמת לבצע שיחות חינם כשהם נירשמים לשירותי Telecoms GWN.?

בוודאות!

איפה אני יכול לראות כמה אני מרוויח?

במשרד האחורי שלך.

מה עם שאר ההכנסות אחרות הזרמים אלי בעתיד?

אל תדאג הם בהתפתחות ובדרך. אבל עם שירות פשוט Telecoms GWN אתה יכול להתחיל לעשות כסף טוב מאוד. ישנם מעל 4 מיליארד אנשים בחוץ המשתמשים ניידים / טלפונים סלולריים ורובם יהיו מעוניינים במה שיש לך לספר להם על השירותים שלנו.

אני לא יודע איך לשווק באינטרנט?

לא בעיה. פשוט להשתמש ב"סעיף השיווק" במשרד האחור שלךי. יש שם הרבה חומר, כדי להפוך אותך למשווק באינטרנט בזמן קצר מאוד.

האם אני יכול להשתמש בלחצן ולהזמין תכונה עבור הנייד שלי?

כן אתה מקבל את התכונה ובאופן מיידי אתה מתחיל בלהתנסות 7 ימים חינם .... וכן כל אנשי הקשר שלך יכולים לקבל את זה גם ברגע שהם מתחילים את ההתנסות חינם שלהם.

אז מה זה הדבר " "eWallet: ארנק אלקטרוני: איך זה עובד?

eWallet היא פשוט מערכת של התחשבנות מקבלת או נותנת כסף לבנק שלך או טעינת כרטיס חיוב.שבעמצאותו ניתן להעביר לחשבון שלך כסף מתי שתרצה. ואז אתה מעביר את הכסף לבנק או כרטיס החיוב שלך או כל חבר אחר שיש לו גם ארנק.

אתה מקבל את מסטרקארד בחינם דרך אגב!

כמה אני יכול להרוויח עם כל זה?

בגדול!!! תלוי בך בבניה של הרשת,ף על ידי ההפניה הנעשית דרכך.... וזה יכול להיות מסיבי ...הכל בהסתברות כמות המנויים שייעשה ומוצרים שנרכשו.

אנו מספקים מגוון שירותים מאוד גדול, אבל זה לא מבטיח לאף אחד שברשת שלך יהיה דרישה להם או שמשהו יבצע רכישה.

זכור כי אם אתה לא מפנה מישהו לרשת שלך. אתה יכול להיות בטוח כי חבר נוסף יהיהזה שיפנה אותו.

המירוץ החל כבר הגיע שעתך להרוויח!

http://affiliates.greenwinnetwork.com/users/ref/success1

אין תגובות: